Klokken er: 16:57, Torsdag 09 September 2010
Alle klokkeslett er UTC + 1 |
|
|
|
|
| Av |
Innlegg |
Wildwolf
Ble Medlem: 18 Jan 2010 Innlegg: 2
|
Skrevet: 15:48, Mandag 18 Januar 2010 Tittel:
Siberian Husky Emne beskrivelse: ønskes kjøpt |
|
|
Hei,
Jeg er på let etter en siberian husky valp!
Er ute etter en som da ser ut til å kan bli en stor sterk hannhund, gjerne da med blå øyne og mørk pels!
Han skal brukes mye på tur, og da meget allsidig. Håper at han skal bli god å gå med kløv, ha etterhvert få gode trekkegenskaper...
Jeg håper å kan finne tak i akkurat den jeg leter etter, og tar meg god tid i forhold til det.
Er det noen som har det jeg ønsker, event. vet om kommende kull som kan være aktuelle, eventuelt tips om andre?
Dette mottas med takk,
Mvh
Håvard
PS.
I forhold til meg selv så er jeg en svært aktiv 24åring, som er oppvokst med huskyhunder...Har selv hatt 2 huskyer tidligere, og totalt 4 i husstanden der jeg vokste opp!
Har nå flyttet i et flott lite hus 50meter unna turløypene i Hemsedal...Jobber blant annet som guide, og samarbeider en del med med personer som driver aktivt med hundekjøring hær(da i forhold til kjøring av turister! Har da snakket med aktuelle om å klare å kjøre inn min hund en del sammen med disse...Hunden vil da få bruke mye tid sammen med andre hunder der, og vil da også bo mye sammen med disse en del! Etter som jeg nå ikke har flere hunder pr.dags dato er dette muligheten jeg ser for at hunden skal få mulighet til å gå en del i spann. Håper at han blir vant til og være rundt mange forskjellige hunder!
Driver ellers masse med friluftsliv, både på fritid og i jobbsammenheng...Har da jobbmessig en del guidede turer gjennom året! I tillegg jobber jeg en del med ungdommer innen helse og sosialsektoren...Disse drar jeg mye ut på tur med både for kortere og lengre perioder! Er da viktig for meg at hunden kan være svært vant til nye folk, og vil være svært bevisst på dette fra den er valp...Ønsket er at den kan være en fin støttespiller å ha i møtet med ungdom! At han er lydig og arbeidsvillig...Forhåpentligvis vil han kunne gå greit med kløv etterhvert! Det hadde vært praktisk, da vi går ofte på lengre turer...
Kan love at hunden vil få en aktiv og sosial tilværelse med oss, og håper at det kan dukke opp en etterhvert!
For mer info om meg kan du sjekke ut: www.wildwolf.no
Ta kontakt:
Mail: Hak66@hotmail.com
Tlf: 97653700
 |
| Beskrivelse |
|
| Filstørrelse |
76.32 KB |
| Vist |
17 Gang(er) |

|
|
|
|
Til Toppen
|
|
Wildwolf
Ble Medlem: 18 Jan 2010 Innlegg: 2
|
Skrevet: 19:41, Torsdag 21 Januar 2010 Tittel:
|
|
|
|
Kan også være aktuelt med en tispe om jeg kommer over en jeg virkelig faller for...
|
|
|
Til Toppen
|
|
Hallingmutten

Ble Medlem: 04 Jan 2010 Innlegg: 87 Bosted: Hallingdalen
|
Skrevet: 22:39, Onsdag 27 Januar 2010 Tittel:
|
|
|
|
Da er det bare å gå inn på Norsk Siberian Husky klubb sine sider. Er stadig valper til salgs der www.siberian-husky.net
|
|
|
Til Toppen
|
|
kirkfjell

Ble Medlem: 25 Mar 2008 Innlegg: 6 Bosted: Bodø/Norge
|
Skrevet: 19:44, Torsdag 04 Mars 2010 Tittel:
|
|
|
|
Tispe til kløving? du må huske på at siberian husky tispene bruker ikke bli så store. så til kløving bør du gå på en hannhund;).
|
|
|
Til Toppen
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet You cannot attach files in this forum You can download files in this forum Du kan ikke poste kalender-hendelse i dettte forumet
|
|